TIMIȘOARA. Pentru a marca sărbătorile de iarnă, Primăria împreună cu Casa de Cultură a Municipiului organizează în perioada 1 decembrie 2013 – 5 ianuarie 2014, ediţia a VII-a a Târgului de Crăciun, o manifestare care s-a bucurat de mult succes şi în anii trecuţi.
Târgul de Crăciun a devenit de-a lungul anilor unul dintre evenimentele marcante ale Timişoarei. Mai sunt încă paşi de făcut pentru ca amplitudinea, calitatea şi estetica acestui eveniment să fie cea a unui târg din marile capitale europene. În fiecare an încercăm să aducem elemente noi, de poziţionare, ordonare şi interes astfel încât această manifestare să fie una civilizată şi plăcută pentru timişoreni. Anul trecut, municipalitatea a achiziţionat 25 de căsuţe noi care să înlocuiască treptat amplasamentele proprii ale comercianţilor fără un caracter estetic unitar. Anul acesta intenţionăm să continuăm acest proces de îmbunătăţire a calităţii târgului şi de a aduce noi atracţii în Piaţa Victoriei atât sub aspect al programului artistic şi de divertisment cât şi acela organizatoric. Începând de mâine (n.r. – marți, 5 noiembrie) şi până în 15 noiembrie se vor depune dosarele comercianţilor. Aducem la cunostinţa doritorilor de a participa la acest târg hotărârea foarte clară a organizatorilor Primăria Municipiului şi Casa de Cultură de a controla foarte strict tipul de produse si calitatea estetică şi funcţională a acestora şi pentru a evita eventualele discuţii solicităm comercianţilor o atenţie sporită şi acurateţe în pregătirea dosarului, a precizat viceprimarul Dan Diaconu.
Căsuţele vor fi amplasate în centrul oraşului, în Piaţa Victoriei, în parcarea Modex şi pe strada Mărăşeşti.
Comercianţii care sunt interesaţi de participarea la Târgul de Crăciun vor trebui să depună, între 5-15 noiembrie, la Primăria Municipiului Timişoara, la camera 12, Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii,