Libra Internet Bank a lansat aplicaţia sa pentru smartphone, Libra Mobile Banking, care permite clienţilor băncii să îşi acceseze conturile bancare prin logare de pe telefonul mobil şi să efectueze transferuri între conturi proprii, plăţi în lei şi valută, depozite, schimburi valutare şi generare de extrase de cont, majoritatea operaţiunilor fiind procesate imediat de banca la orice ora, se arata în comunicatul emis de banca in acest sens.
Alte funcţionalităţi ale aplicaţiei Libra Mobile Banking includ localizarea prin GPS a sucursalelor băncii şi a celor mai apropiate ATM-uri Libra Internet Bank şi Euronet.
Operaţiunile prin Internet & Mobile Banking pe care Libra Internet Bank le procesează imediat, inclusiv dacă sunt semnate în zile nelucrătoare sau seara, sunt: transferurile între conturi proprii în lei şi valută, plăţile în lei între clienţii băncii, constituirea de depozite, schimburile valutare la curs standard (schimburi până la 5.000 euro/client în intervalul 18,00-8,00 şi în weekend). Potrivit băncii, pentru lichidarea de depozite semnată în zile lucrătoare între 8,00-24,00, fondurile devin disponibile imediat pe contul curent al clientului.
De asemenea, banca precizează că pentru utilizarea serviciilor Libra Mobile Banking şi Libra Internet Banking nu se percepe abonament lunar sau taxa de activare, iar comisioanele la operaţiunile online şi de pe mobil sunt reduse cu circa o treime faţă de cele aplicate în sucursalele băncii.
Aplicaţia Libra Mobile Banking poate fi descărcată din Google Play sau AppStore, fiind optimizată pentru smartphone cu sistem de operare iOS (versiune iOS 4.3 sau superioară) sau Android (versiune Android 2.2 sau superioară). Pentru alte sisteme de operare, aplicaţia poate fi deschisă prin browser-ul telefonului, oferind acces la principalele funcţionalităţi.