BLACK FRIDAY 2013 va avea loc pentru a treia oară în România, pe 29 noiembrie, iar o parte dintre magazinele concurente au anunţat, deja, ofertele pentru „Vinerea Neagră”.
La fel ca în ultimii doi ani, magazinele care au pe rafturi produse electronice şi electrocasnice sunt primele care se aruncă în cursa câştigării unui număr cât mai mare de clienţi.
Persoanele neinteresate de domeniul IT&C au la dispoziţie o paletă întreagă de opţiuni din domeniul Home & Deco, al modei sau al cosmeticelor. Nici librăriile sau companiile de turism nu se lasă mai prejos şi anunţă intrarea în competiţia pentru doborârea recordului de vânzări de BLACK FRIDAY 2013.
Majoritatea ofertelor din magazine vor fi împărţite pe toată durata săptămânii în care pică BLACK FRIDAY 2013, adică în perioada 25 noiembrie – 1 decembrie. Prin urmare, românii vor putea vâna chilipiruri cu câteva zile înaintea „Vinerii Negre”, conform site-ului blackfridayromania.net.
Magazinele cu produse IT care au anunţat că vor sărbători BLACK FRIDAY cu oferte incredibil de tentante sunt Evomag, F64, ClickShop, Marketonline, Azerty şi Magazinultau. Magazinele cu electrocasnice participante sunt Altex, Domo, Carrefour şi Flanco.
Iubitorii modei vor putea porni la vânătoare de oferte în magazine precum TinaR, Ecco Shoes, Miniprix sau Boutique Mall, iar iubitorii de cărţi se vor bate pentru oferte tentante venite din partea Nemira, Elefant.ro, Libris, Okian şi BookCity.
Cine au fost câştigătorii în 2012
În 2012, eMAG, Altex şi Flanco au înregistrat cele mai mari vânzări în weekendul de BLACK FRIDAY, cu o valoare totală cumulată estimată la aproximativ 42 de milioane de euro.
Magazinul eMAG a fost, de departe, câştigătorul absolut în mediul online şi a înregistrat cele mai mari vânzări într-o singur