Libra Internet Bank a lansat aplicaţia sa pentru smartphone, Libra Mobile Banking, care permite clienţilor băncii să îşi acceseze conturile bancare prin logare de pe telefonul mobil şi să efectueze transferuri între conturi proprii, plăţi în lei şi valută, depozite, schimburi valutare şi generare de extrase de cont, majoritatea operaţiunilor fiind procesate imediat de bancă la orice oră, inclusiv seara şi în weekend. Alte funcţionalităţi ale aplicaţiei Libra Mobile Banking includ localizarea prin GPS a sucursalelor băncii şi a celor mai apropiate ATM-uri Libra Internet Bank şi Euronet.
"Utilizatorii Libra Mobile Banking sunt companii din toate domeniile, cabinete ale profesiilor liberale şi persoane fizice care, pe lângă Internet Banking, au nevoie să ordone operaţiuni oricând, de pe terminalul cel mai apropiat de ei: telefonul mobil. Pentru ei, esenţiale sunt trei caracteristici ale soluţiei Libra Mobile Banking: simplitatea utilizării acesteia, varietatea operaţiunilor bancare disponibile pe mobil şi faptul că acceptăm spre procesare imediată majoritatea operaţiunilor, chiar şi în zile nelucrătoare sau în orele serii", a declarat Emil Bituleanu, preşedintele Libra Internet Bank.
Operaţiunile prin Internet & Mobile Banking pe care Libra Internet Bank le procesează de îndată, inclusiv dacă sunt semnate în zile nelucrătoare sau seara, sunt: transferurile între conturi proprii în lei şi valută, plăţile în lei între clienţii băncii, constituirea de depozite, schimburile valutare la curs standard (schimburi până la 5.000 EUR/client în intervalul 18:00-08:00 şi în weekend). Pentru lichidarea de depozite semnată în zile lucrătoare între 08:00-24:00, fondurile devin disponibile imediat pe contul curent al clientului. Modificarea în avantajul clienţilor a orelor limită de procesare a tranzacţiilor (cut-off time) ordonate prin aplicaţiile Libra Internet Bankin