Porcul nu se ingrasa pe ultima suta de metri, dar cel putin se satura – este o expresie care se potriveste perfect si in cazul magazinelor de retail din Romania, participante la promotiile de Black Friday din 29 noiembrie.
Multe dintre ele au inceput planurile privind evenimentul din ultima vinere a lunii curente inca din primavara si acum, la cateva saptamani distanta, au inceput sa divulge informatii privind reduceri si strategii.
eMag.ro este pregatit de cel mai mare Black Friday de pana acum. Fata de anul trecut cand compania a stocat produsele intr-un spatiu special amenajat, insa tot in depozitul principal al retailerului, acum eMag a inchiriat un depozit separat, special pentru acest eveniment.
Mai mult, negocierile cu furnizorii s-au facut „la sange”, stocul de produse fiind gandit si achizitionat incepand de inca trei-patru luni.
Mai mult, cel mai mare retailer online din tara va angaja oameni special pentru eveniment. In prezent, compania are in depozit 145 de angajati, urmand sa atinga in perioada de varf 210.
Marius Gheorghe, manager de logistica la eMag, se arata reticent in a oferi informatii exacte despre produsele ce urmeaza a fi puse la bataie, spunand doar ca in mod sigur si anul acesta „voi dormi la birou poate mai multe nopti”.
PCGarage Grup: “Vom munci la foc continuu”
Acelasi lucru il spune si managerul de depozit de la PcGarage Grup, care detine PCFun.ro, PCGarage.ro, ElectroFun.ro si GarageMall.ro. PCGarage nu modifica in mod special cantitatea de produse din depozit si nici nu are un spatiu special de depozitare. Intreb daca angajeaza oameni suplimentari pentru efortul acelor zile.
“Nu o sa angajam oameni in plus, se va munci suplimentar. Intr-adevar, poate vor fi intarzieri, dar orice om cred ca este multumit sa astepte un produs cateva zile in plus, pe