Înmatriculările de maşini Dacia pe piaţa franceză au urcat cu peste 7% în primele zece luni ale acestui an, la 72.550 de unităţi, potrivit datelor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA), şi cu aproape 40% în Spania, la peste 19.800 de unităţi.
WikiZF: Profilul companiei Automobile Dacia
Cu un preţ mediu de 12.000 de euro cu TVA, maşinile înmatriculate pe piaţa franceză şi pe cea spaniolă în acest an au o valoare de peste 1,1 mld. euro, potrivit estimărilor ZF. În Spania, Dacia a înregistrat în acest an cel mai mare avans pentru o marcă de volum, în condiţiile unei pieţe ce a crescut cu doar 1,1% în primele zece luni ale acestui an.
Dacia este singura marcă deţinută de un grup francez care creşte pe piaţa din Hexagon, în condiţiile în care Peugeot, Citroën şi Renault înregistrează scăderi între 4,9% în cazul Renault şi 13,7% în cazul Citroën. Continuarea pe ZFCorporate
Înmatriculările de maşini Dacia pe piaţa franceză au urcat cu peste 7% în primele zece luni ale acestui an, la 72.550 de unităţi, potrivit datelor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA), şi cu aproape 40% în Spania, la peste 19.800 de unităţi.
WikiZF: Profilul companiei Automobile Dacia
Cu un preţ mediu de 12.000 de euro cu TVA, maşinile înmatriculate pe piaţa franceză şi pe cea spaniolă în acest an au o valoare de peste 1,1 mld. euro, potrivit estimărilor ZF. În Spania, Dacia a înregistrat în acest an cel mai mare avans pentru o marcă de volum, în condiţiile unei pieţe ce a crescut cu doar 1,1% în primele zece luni ale acestui an.
Dacia este singura marcă deţinută de un grup francez care creşte pe piaţa din Hexagon, în condiţiile în care Peugeot, Citroën şi Renault înregistrează scăderi între 4,9% în cazul Renault şi 13,7% în cazul Citroën. Continuarea pe ZFCorporate