Magazinul online evoMAG estimează că va avea, anul acesta, o cifră de afaceri cu 30% mai mare faţă de cea raportată în urmă cu 12 luni, a declarat directorul evoMAG, Mihai Pătraşcu. Astfel, cifra de afaceri poate atinge 15 milioane de euro în 2013. De asemenea, potrivit domniei sale, magazinul online a înregistrat şi o creştere medie a vânzărilor cu 30% în acest an. Cel mai important segment din punct de vedere al creşterii volumului de vânzări este cel al echipamentelor portabile (laptopuri, tablete etc.), care reprezintă 35% din total, acesta fiind urmat de categoria componentelor PC, cu 19% din suma vânzărilor evoMAG, anunţă magazinul. În plus, Mihai Pătraşcu a anunţat că tabletele au cres¬cut, în 2013, cu nu mai puţin de 400% din punct de vedere al numărului total de unităţi vândute, şi cu 200% ca valoare totală a vânzărilor acestora.
Reprezentanţii evoMAG au declarat că produsele vor continua să se ieftinească mult şi că trendul vânzărilor de tablete şi smartphone-uri va continua să crească şi în viitor. De asemenea, conform magazinului online, coşul de cumpărături a scăzut destul de mult în ultima perioadă din punct de vedere al valorii, dar numărul comenzilor a crescut.
Strategia evoMAG pe termen scurt şi mediu este de a creşte plăţile online, care, în momentul de faţă, reprezintă doar 5% din total. De asemenea, magazinul intenţionează să îşi dezvolte o tabletă proprie în viitor, dar Mihai Pătraşcu a refuzat să comenteze foarte mult pe marginea subiectului: "Am dori acest lucru, ne-am interesat să facem o tabletă. Am fost în China, am vizitat fabrici de specialitate, am cercetat, dar vom vedea".
Conform cifrelor oferite de conducerea evoMAG, 60% dintre comenzi provin din Bucureşti. "Livrăm de trei ori pe zi în Bucureşti, avem serviciu de curierat propriu".
* evoMAG a investit 100.000 de euro într-un showroom
evoMAG a realizat o in