Retailerul online evoMag a anuntat luni ca a investit 100.000 de euro in amenajarea unui nou sediu si showroom, unde clientii pot testa produsele de ultima generatie in materie de tehnologie, in conditiile in care in prezent aproximativ 11% din totalul vanzarilor sunt realizate direct in showroom. "Facem eforturi foarte mari sa avem si prezenta offline, datorita produselor care nu sunt foarte ieftine. Clientii vor sa vada unde se pot duce efectiv in cazul in care ar avea probleme cu astfel de echipamente", a declarat Mihai Patrascu, directorul general al EvoMag.
Noul showroom are 200 de metri patrati, de aproape 3 ori mai mare decat cel anterior si un depozit de 1000 de metri patrati, de 5 ori mai mare decat cel vechi.
Mihai Patrascu estimeaza ca in prezent evoMag detine 7% din piata electro IT vandute pe internet si ca prin noul sediu ponderea vanzarilor realizate direct in aceste sedii comerciale sa urce la 15%
Masura este menita sa sustina o cofra de afaceri de 15 milioane de euro in 2013, in crestere cu aproximativ 30%, peste nvelul pietei locale de comert electronic, care se va majora cu circa 10-15% in acest an. Cat priveste anul 2014, evoMag a anuntat ca vadeschide noi spatii comerciale in tara, asteptand o crestere a vanzarilor similara cu cea din acest an. Retailerul online evoMag a anuntat luni ca a investit 100.000 de euro in amenajarea unui nou sediu si showroom, unde clientii pot testa produsele de ultima generatie in materie de tehnologie, in conditiile in care in prezent aproximativ 11% din totalul vanzarilor sunt realizate direct in showroom. "Facem eforturi foarte mari sa avem si prezenta offline, datorita produselor care nu sunt foarte ieftine. Clientii vor sa vada unde se pot duce efectiv in cazul in care ar avea probleme cu astfel de echipamente", a declarat Mihai Patrascu, directorul general al EvoMag.