Compania Nationala “Posta Romana” (CNPR) va deveni broker de asigurari la inceputul anului viitor, in incercarea de a atrage noi venituri. Astfel, compania va incheia parteneriate cu asiguratori pentru a vinde clientilor si diverse polite, pentru care va primi anumite comisioane de intermediere. Vezi ce investitii necesita acest business.
„In etapa initiala Posta Romana va intermedia asigurari din segmentul non-life, urmarind obtinerea unui volum semnificativ in segmentul politelor de asigurare obligatorie (RCA, de locuinte – n.r.)”, au declarat pentru DailyBusiness.ro oficialii companiei.
„In cadrul reorganizarii activitatii la nivelul oficiilor postale se urmareste crearea unor fluxuri dedicate tipurilor principlae de servicii oferite. In acest sens strategia comerciala are ca obiectiv separarea fluxurilor de activitate pentru persoane fizice si persoane juridice cat si crearea unui flux dedicat serviciilor de asigurari si serviciilor financiar bancare. Aceasta, impreuna cu mobilitatea fortei de vanzari va asigura incheierea rapida de polite de asigurare pentru clientii Postei Romane”, au adaugat acestia.
Acest business are atat avantaje, cat si dezavataje pentru companie, potrivit specialistilor din piata.
Marea problema a Postei sunt cozile foarte mari, in special din orase, la care trebuie sa astepti de obicei. Acest lucru i-ar putea descuraja pe romani sa astepte pentru a-si asigura bunurile intr-o agentie a Postei. Mai degraba, ei ar putea alege sa incheie aceste polite la oricare agent sau broker de asigurare care ar avea o disponibilitate mai mare.
Viorel Vasile, CEO-ul Safety Broker, nu vede o idee foarte buna in faptul ca Posta Romana va vinde asigurari, in conditiile in care societatea este pe pierdere.
“Fiecare trebuie sa faca ceea ce stie sa faca. Posta Romana ar trebui sa livreze p