În cadrul proiectului “Sistem de management integrat al deșeurilor în județul Alba”, desfăşurat în perioada mai 2012 – octombrie 2015, Consiliul Judeţean Alba anunţă începerea derulării a trei contracte: ”Auditul anual al proiectului Sistem de management integrat al deșeurilor în județul Alba”, „Asistenţă tehnică oferită de proiectant pe perioada executării lucrărilor de construire a depozitului de deșeuri Galda de Jos“ şi ”Asistență tehnică pentru revizuirea documentațiilor de atribuire a contractelor din cadrul proiectului Sistem de management integrat al deșeurilor în județul Alba”. Scopul principal al întregului proiect este realizarea unui sistem integrat de management al deșeurilor și a unui program de investiții care să asigure respectarea noilor prevederi legislative în domeniu.
Contractul ”Auditul anual al proiectului Sistem de management integrat al deșeurilor în județul Alba”, încheiat în 24 iulie 2013, cu prestatorul SC Dam Fiscality SRL București, în valoare totală de 27.496 de lei, fără TVA, cu valabilitate pe toată perioada de implementare a proiectului, constă în verificarea cheltuielilor efectuate în cadrul Proiectului și a sumelor solicitate spre rambursare, în vederea certificării realității, legalității și eligibilității acestora.
Cel de-al doilea contract, „Asistenţă tehnică oferită de proiectant pe perioada executării lucrărilor de construire a depozitului de deșeuri Galda de Jos“, încheiat în 15 octombrie cu prestatorul SC Argif Proiect SRL Pitești, are o valoare de 824.000 de lei, fără TVA şi se desfăşoară timp de 25 de luni de la data emiterii ordinului de începere a serviciilor, 23 octombrie 2013. Asistența tehnică pe perioada de construire a depozitului de la Galda de Jos, presupune revizuirea proiectului tehnic existent, elaborarea documentaţiilor necesare obţinerii avizelor şi a acordurilor şi elaborarea documentelor tehnic