Târgul de Crăciun, care organizează anual în centrul Timişoarei, ajunge la ediţia cu numărul 7. Comercianţii au la dispoziţie 10 zile pentru a se înscrie la târg, iar dacă vor fi găsiţi eligibili, de la 1 decembrie îşi vor lua în primire o căsuţă din Piaţa Victoriei, Parcarea Modex sau Strada Mărăşeşti.
Târgul de Crăciun este organizat de Primăria Timişoara şi Casa de Cultură a Municipiului. Comercianţii care sunt interesaţi de participarea la eveniment vor trebui să depună, între 5 şi 15 noiembrie, la Primăria Timişoara, la camera 12, Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii, la ghişeele nr. 3 şi nr. 4, pentru Direcţia Comunicare (orar: luni, miercuri, joi, vineri 8.30-16.30 şi marţi 8.30-18.30) următoarele documente: formular (word) de participare la Târgul de Crăciun; CD cu pozele si lista produselor comercializate; poze ale căsuţei, în cazul în care comerciantul deţine căsuţă; copie xerox după actele firmei; certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea şi specificul produselor comercializate; date de contact. Totodată, trebuie precizate detaliile referitoare la necesarul tehnic pentru buna funcţionare a activităţii (curent electric, apă şi altele). Cei care comercializează produse alimentare au nevoie de avizul prealabil al Direcţiei Sanitar Veterinare.
„Târgul de Crăciun a devenit de-a lungul anilor unul dintre evenimentele marcante ale Timişoarei. Mai sunt încă paşi de făcut pentru ca amplitudinea, calitatea şi estetica acestui eveniment să fie cea a unui târg din marile capitale europene. În fiecare an încercăm să aducem elemente noi, de poziţionare, ordonare şi interes astfel încât această manifestare să fie una civilizată şi plăcută pentru timişoreni. Anul trecut, municipalitatea a achiziţionat 25 de căsuţe noi care să înlocuiască treptat amplasamentele proprii ale comercianţilor fără un caracter estetic unitar.