Aproape 80% din componentele modelelor Dacia sau Renault Duster produse în cele cinci uzine din India, Rusia, România, Brazilia şi Columbia, 20% sunt în funcţie de specificul zonei respective. Ce înseamnă acest lucru?
„În România clientul de Duster este cel care conduce şi din acest motiv am mutat comenzile pentru geamuri pe portiere şi nu pe consola centrală. În India, clientul stă pe bancheta din spate şi are şofer. Din acest motiv, noi am lucrat la confortul acestui client - dispune de lumini speciale, guri de ventilaţie dedicate locurilor spate, iar bancheta spate are un grad de înclinare mai mare pentru ca pasagerii să aibă mai mult confort. În Rusia, acolo avem o climă mai dură şi special pentru acolo am introdus un sistem de dezgheţare a parbrizului şi posibilitatea de a porni şi opri motorul de la distanţă”, a subliniat oficialul Renault.
Tot din acest motiv francezii au introdus pe noul Duster un nou motor pe benzină de 1,2 litri TCe de 125 CP cu emisii de dioxid de carbon de 142 g/km, faţă de 167 g/km în cazul celui de 1,6 litri deoarece în Europa se pune accent tot mai mult pe emisii, în timp ce în India acest motor nu va fi disponibil.
Aproape 80% din componentele modelelor Dacia sau Renault Duster produse în cele cinci uzine din India, Rusia, România, Brazilia şi Columbia, 20% sunt în funcţie de specificul zonei respective. Ce înseamnă acest lucru?
„În România clientul de Duster este cel care conduce şi din acest motiv am mutat comenzile pentru geamuri pe portiere şi nu pe consola centrală. În India, clientul stă pe bancheta din spate şi are şofer. Din acest motiv, noi am lucrat la confortul acestui client - dispune de lumini speciale, guri de ventilaţie dedicate locurilor spate, iar bancheta spate are un grad de înclinare mai mare pentru ca pasagerii să aibă mai mult confort. În Rusia, acolo avem o climă mai dură şi special