Pro TV a fost lider de audienţă sâmbătă seară, cu emisiunea “Vocea României”, care a fost urmărită în minutul de maximă audienţă, de la 21.45, de trei milioane de români, informează televiziunea, anunta Mediafax.
Pro TV a fost din nou lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public. În minutul de aur, “Vocea României” înregistra la nivelul publicului comercial din mediul urban un vârf de audienţă de 20,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 47,3 procente, de 10 ori mai mult decât Antena 1, care obţinea doar 2 puncte de rating şi 4,7 procente din cota de piaţă.
În intervalul orar 20.29 – 22.52 în care a fost difuzată “Vocea României”, Pro TV a înregistrat o audienţă medie de 15,8 puncte şi 34% cota de piaţă pe segmentul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, de trei ori mai mult decât Antena 1, următoarea clasată, cu 5,3 puncte de rating şi 11,4% cota de piaţă.
Foto: www.protv.ro
Pro TV a fost lider de audienţă sâmbătă seară, cu emisiunea “Vocea României”, care a fost urmărită în minutul de maximă audienţă, de la 21.45, de trei milioane de români, informează televiziunea, anunta Mediafax.
Pro TV a fost din nou lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public. În minutul de aur, “Vocea României” înregistra la nivelul publicului comercial din mediul urban un vârf de audienţă de 20,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 47,3 procente, de 10 ori mai mult decât Antena 1, care obţinea doar 2 puncte de rating şi 4,7 procente din cota de piaţă.
În intervalul orar 20.29 – 22.52 în care a fost difuzată “Vocea României”, Pro TV a înregistrat o audienţă medie de 15,8 puncte şi 34% cota de piaţă pe segmentul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, de trei ori mai mult decât Antena 1, următoarea clasată, cu 5,3 puncte de rating şi 11,4% cota de pi