Magazinul online evoMAG şi-a deschis sediu nou în Bucureşti, primul pas dintr-un lanţ de investiţii cu care vrea să crească în perioada următoare pe piaţă.
Showroom-ul din Piaţa Muncii are 200 de metri pătraţi, spaţiu de showroom pentru câteva mărci cunoscute, cum ar Sharp, Asus, Lenovo sau Samsung şi un depozit de 1.000 de metri pătraţi. Concentrarea va fi pe livrarea produselor comandate online în showroom-ul propriu.
Potrivit reprezentanţilor evoMAG, 11% din vânzările evoMAG sunt realizate în showroom, iar acum se doreşte dublarea numărului de vânzări şi vizitatori, care ajungeau la 10.000 pe lună.
Ponderea ar urma să crească la 15% şi livrare mai rapidă, printr-un depozit mai mare. Cifra de afaceri a evoMAG va ajunge la 15 milioane de euro în 2013, în creştere cu aproximativ 30%, potrivit reprezentanţilor magazinului online. Pentru 2014, planul este deschidere unor spaţii noi în ţară şi în Bucureşti. Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG a declarat că magazinul online are o cotă de piaţă de 7% din piaţa de comerţ electro-IT de pe internet.
35% din vânzările magazinului au fost aduse de portabile, adică laptopuri şi tablete. Componentele PC înseamnă 19%, iar soluţiile mobile 9%. Imprimantele au o pondere de 7,5%, iar sistemele PC de 5,5%. Numărul de unităţi de tablete a crescut cu 400%, pe fondul apariţiei unor mărci şi modele mai iefitne, în timp ce valoarea tranzacţiilor a crescut cu 200%.