Pentru a marca sărbătorile de iarnă, Primăria Timişoara organizează în perioada 1 decembrie 2013 - 5 ianuarie 2014, ediţia a VII-a a Târgului de Crăciun
Căsuţele vor fi amplasate în centrul oraşului, în Piaţa Victoriei, parcarea Modex şi pe strada Mărăşeşti. Comercianţii care sunt interesaţi de participarea la Târgul de Crăciun din această iarnă vor trebui să depună documentaţia, între 5-15 noiembrie, la Primăria Timişoara,
Anul trecut, municipalitatea a achiziţionat 25 de căsuţe noi care să înlocuiască treptat amplasamentele proprii ale comercianţilor fără un caracter estetic unitar. Prin Hotărârea de Consiliu Local cu privire la târgul de Craciun din anul 2012 s-au adus clarificări de poziţionare a diverselor sectoare de comercianţi, precum şi transparenţă în procesul de atribuire, plată şi costuri. Primăria va controla foarte strict tipul de produse şi calitatea estetică şi funcţională a acestora şi pentru a evita eventualele discuţii se solicită comercianţilor o atenţie sporită şi acurateţe în pregătirea dosarului.
“Târgul de Crăciun a devenit de-a lungul anilor unul dintre evenimentele marcante ale Timişoarei. Mai sunt încă paşi de făcut pentru ca amplitudinea, calitatea şi estetica acestui eveniment să fie cea a unui târg din marile capitale europene. În fiecare an încercăm să aducem elemente noi, de poziţionare, ordonare şi interes astfel încât această manifestare să fie una civilizată şi plăcută pentru timişoreni. Anul acesta intenţionăm să continuăm acest proces de îmbunătăţire a calităţii târgului şi de a aduce noi atracţii în Piaţa Victoriei atât sub aspect al programului artistic şi de divertisment cât şi acela organizatoric”, a declarat Dan Diaconu, viceprimarul Timişoarei.
Din docuemntaţia comercianţilor nu trebuie să lipsească poze cu produsele comercializate, poze ale căsuţei din anii trecuţi, certificate d