În urma campaniei de strângere de fonduri, iniţiată de Fundaţia Gazeta de Sud pentru dotarea Clinicii de Hematologie de la Spitalul „Filantropia“ cu aparatură medicală, multe companii craiovene au răspuns pozitiv apelului nostru la... umanitate.
Campania „Olteni pentru Olteni“ a fost lansată pe 23 octombrie și are drept scop dotarea Clinicii de Hematologie a Spitalului „Filantropia“ din Craiova cu aparatura medicală necesară pentru diagnosticarea și tratarea bolilor de sânge. Festivalul Craiovei, organizat de Fundaţia Gazeta de Sud, în perioada 23 - 27 octombrie, a marcat debutul campaniei de strângere de fonduri. În cadrul festivalului s-au vândut peste 800 de cărţi poştale, iar craiovenii au putut să contribuie la această cauză achiziţionând bilete la teatru şi la cinema, sumele provenite din vânzarea acestora fiind direcţionate 100% către scopul campaniei.
Firme doljene de renume s-au alăturat campaniei noastre şi au contribuit substanţial pentru sănătatea semenilor noştri.
Top Gel a donat 40.000 de euro
Producătorul local de îngheţată Top Gel este una dintre companiile importante care a dovedit că este parte a acestei comunităţi. Top Gel s-a alăturat campaniei noastre şi a donat o sumă impresionantă de bani: 40.000 de euro. Întrebat care a fost motivul pentru care a donat o sumă considerabilă prin Fundaţia Gazeta de Sud, deţinătorul companiei Top Gel, Petre Popa, a declarat: „Am donat pentru că am avut această posibilitate. Aveam posibilitatea să folosesc nişte bani mai bine decât dacă i-aş fi dat acolo, la vistieria generală. Am crezut tot timpul că un număr mai restrâns de oameni, şi mai dedicaţi, ar putea să facă mult mai mult bine decât alţii. Şi tot timpul mă interesează să putem să facem bine pentru mai mulţi oameni. Pe mine nu mă interesează cazuri particulare, ci să fac bine mai multor oameni, pentru mai mulţi ani“. Deţinătorul co