Prima ediţie a YouTube Music Awards, care a avut loc la New York, nu a excelat la capitolul audienţe.
Cu toate că peste 60 de milioane de oameni au votat pentru ca acest eveniment să aibă loc, a fost înregistrată o medie de aproximativ 180.000 de vizitatori.
Eminem a fost numit artistul anului, iar doi români au câştigat la categoria Inovaţia anului.
Khaled Mokhtar, director de imagine, şi Matei Dima, regizor, sunt cei doi români care s-au remarcat la nivel internaţional cu videoclipul „See me standing” şi au reuşit să domine categoria Inovaţia anului.
Matei Dima, regizorul acestui clip, este stabilit în Los Angeles şi este implicat în diverse proiecte cinematografice pentru clienţi din America şi din România.
“Am vrut să fac ceva special pentru că melodia e foarte simplă şi îmi doream mult să spun o poveste. Am scris conceptul şi, susţinut de o echipă foarte bună, pur şi simplu, l-am filmat exact cum am vrut. Ca orice regizor, am avut dubii şi au fost mulţi cei care s-au împotrivit ideilor mele, dar trebuie să ai încredere în instinctul tău şi să munceşti mult”, a declarat regizorul Matei Dima.
Rapperul american Eminem a fost numit Artistul anului, premiu ce a venit cu doar câteva zile înainte de a-şi lansa cel de-al optulea album de studio, Marshall Mathers LP 2, iar Lady Gaga a oferit încă un show cel puţin bizar. Ea a fost nominalizată la categoria Cel mai bun videoclip al anului, însă nu a plecat cu premiul acasă, câştigătoare fiind desemnată trupa Girls’ Generation.
Prima ediţie a YouTube Music Awards, care a avut loc la New York, nu a excelat la capitolul audienţe.
Cu toate că peste 60 de milioane de oameni au votat pentru ca acest eveniment să aibă loc, a fost înregistrată o medie de aproximativ 180.000 de vizitatori.
Eminem a fost numit artistul anului, iar doi români au câştigat la cate