Bugetul și planul de restructurare ale companiei CFR Marfă trebuie aprobate până în data de 8 decembrie 2013, conform negocierilor cu FMI și CE.
„Avem obligația să aprobăm bugetul și planul de restructurare ale companiei CFR Marfă până în prima parte a lunii decembrie, mai precis până în data de 8 decembrie. CFR Marfă va face parte, alături de celelalte două companii de căi ferate, dintr-un program comun de restructurare și îmbunătățire a managementului și performanțelor”, a spus Ministrul Finanțelor Publice, Daniel Chițoiu. Privatizarea CFR Marfă a eșuat recent întrucât clauzele suspensive de care era condiționată finalizarea tranzacției nu au fost îndeplinite, iar cumpărătorul, Grup Feroviar Român, nu a plătit întreaga sumă licitată până la 14 octombrie, când era data-limită prevăzută în Hotărârea de Guvern.
Compania Grup Feroviar Român a fost declarată pe 20 iunie 2013 câștigătoare a competiției pentru privatizarea CFR Marfă, iar contractul de vânzare-cumpărare a pachetului de 51% din capitalul social al societății către societatea comercială Grup Feroviar Român a fost semnat în data de 2 septembrie 2013. Potrivit Agerpres, prețul oferit de GFR a fost de 202 milioane de euro. În plus, GFR și-a asumat investiții de aproximativ 900 milioane de lei la CFR Marfă.
Bugetul și planul de restructurare ale companiei CFR Marfă trebuie aprobate până în data de 8 decembrie 2013, conform negocierilor cu FMI și CE.
„Avem obligația să aprobăm bugetul și planul de restructurare ale companiei CFR Marfă până în prima parte a lunii decembrie, mai precis până în data de 8 decembrie. CFR Marfă va face parte, alături de celelalte două companii de căi ferate, dintr-un program comun de restructurare și îmbunătățire a managementului și performanțelor”, a spus Ministrul Finanțelor Publice, Daniel Chițoiu. Privatizarea CFR Marfă a eșuat recent întrucât clauzele susp