Problemele financiare de la Rapid se reflectă şi asupra echipei, care în ultimul an a uitat cum este să facă deplasările în condiţii decente.
Din momentul în care clubul a intrat în insolvenţă, au apărut şi problemele de acest gen. În returul campionatului trecut, giuleştenii au mers la Bistriţa cu autocarul, iar acest lucru s-a resimţit imediat. După plimbarea care a durat mai bine de 10 ore doar într-un sens, conform declaraţiilor fotbaliştilor, rapidiştii au avut nevoie de două zile de recuperare. Acum, noul antrenor al giuleştenilor s-a lovit de aceeaşi problemă, iar echipa sa va face deplasarea la Suceava tot pe şosea. Nu este chiar o noutate nici pentru Viorel Moldovan, pentru că înainte de deplasare de la Iaşi, acolo unde vişiniii ar fi trebuit să meargă cu avionul, staff-ul tehnic a fost anunţat că cei din conducere nu au reuşit să strângă banii necesari pentru ca drumul să fie parcurs cu avionul. O deplasare de acest gen ar fi costat 3.000 de euro, dar nu a fost găsită suma respectivă.
Pelerini prin nordul Moldovei
Etapa viitoare, povestea se repetă, însă distanţa este mai mare, echipa urmând să facă o nouă plimbare de aproximativ şapte ore cu autocarul, până la Suceava. Viorel Moldovan şi‑ar fi dorit ca echipa să meargă cu avionul măcar până la Iaşi, iar de acolo cu autocarul până la Suceava. Distanţa de la Bucureşti până în nordul Moldovei este de 450 de km, iar cu cei aproximativ 400 de km parcuşi până la Iaşi la ultimul meci din campionat, rapidiştii vor ajunge la 1.700 de km în doar două săptămâni.
Timişorenii au refuzat deplasarea cu autocarul
Fotbaliştii de la ACS Poli Timişoara nu au acceptat să vină la Bucureşti cu autocarul pentru meciul din optimile Cupei României cu Steaua (0-2). Aceştia şi-au motivat decizia prin faptul că este o distanţă foarte mare, 564 de km, iar un astfel de drum le poate afe