Municipalitatea va achiziţiona servicii de consultanţă de la o firmă specializată în domeniul achiziţiilor publice, aleşii locali aprobând un proiect de hotărâre în acest sens, la finalul lunii trecute. Reprezentanţii primăriei spun că, de foarte multe ori, angajaţii biroului Achiziţii sunt depăşiţi de volumul de documente pe care trebuie să le întocmească.
Aleşii locali slătineni au aprobat, în şedinţa de la sfârşitul lunii trecute, un proiect de hotărâre referitor la contractarea unor servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice de la o firmă specializată în acest domeniu.
Societatea respectivă ar urma să ajute munca personalului biroului Achiziţii, din cadrul Primăriei Slatina. Minel Prina, primarul Slatinei, a explicat că angajaţii municipalităţii sunt puţini şi de multe ori sunt depăşiţi de volumul de muncă pe care trebuie să îl depună în cazul achiziţiilor publice.
Mai mult, edilul a arătat că nu trebuie să se strecoare greşeli în documentaţie, mai ales când este vorba de accesare de fonduri europene.
„Sunt foarte multe achiziţii publice, atât pe fonduri europene cât şi de la bugetul local, care depăşesc de multe ori capacitatea de elaborare a colegilor din primărie. Întotdeauna, un ochi în plus face bine la o documentaţie. Avem în vedere că aceste documentaţii sunt cele mai verificate”, a declarat Minel Prina, pentru Gazeta Nouă.
De asemenea, edilul-şef al Slatinei a arătat că principalul obiectiv al angajaţilor primăriei este stabilirea unei strategii de atragere a fondurilor europene în următorul exerciţiu bugetar comunitar 2014-2020.
„Anul 2013 este un an de pregătiri, un an în care vom face foarte multe studii de fezabilitate, în care ne pregătim pentru următoarea perioadă de accesare a fondurilor europene. Avem destul de multe obiective în acest sens, dar am introdus şi obiective noi”, a spu