Sursa foto: Bogdan Chesaru/Intact Images – JN
Exploatarea gazelor de şist este unul dintre cele mai dezbătute subiecte din mass-media online româneşti în luna octombrie, potrivit unei analize de monitorizare realizată de MediaIQ. Conform analizei, subiectul a beneficiat de o acoperire media de 2.401 apariţii în intervalul 1 octombrie – 31 octombrie.
În luna octombrie, alături de exploatarea gazelor de şist, în topul celor mai discutate subiecte din mass-media online s-au clasat: Roşia Montana(2.065 de apariţii), ziua Regelui Mihai (860 de apariţii), botezul Prinţului George (318 apariţii) şi situaţia câinilor fără stăpân (193 de apariţii).
Astfel, subiectul central al analizei MediaIQ – exploatarea gazelor de şist – se situează pe locul al doilea într-un clasament al celor mai discutate teme în mass-media online în perioada menţionată.
Acoperirea media – în cifre
Subiectul exploatării gazelor de şist a beneficiat de cea mai mare expunere în mass-media online în săptămâna 14 octombrie – 20 octombrie 2013.
Ziua de vârf în care s-a discutat cel mai mult pe această temă a fost 18 octombrie 2013, ziua următoare anunţului companiei Chevron că va suspenda activitatea privind exploatarea gazelor de şist în localitatea Siliştea (Vaslui). În această zi au fost publicate 174 de articole.
Gazele de șist pe rețelele sociale
Exploatarea gazelor de şist a fost un subiect abordat intens și în social media, înregistrând un număr de 1.524 de menționări pe paginile de Facebook, conturile de Twitter, bloguri, forumuri și în comentariile articolelor.
Ziua de vârf în care subiectul a fost cel mai intens discutat în social media a fost 17 octombrie 2013, dată corespunzătoare anunţului Chevron că va suspenda activitatea exploatării gazelor de şist în Siliştea.
Cum au abordat subiectul companiile şi autorităţile
Despre analiza MediaIQ @N