O campanie de promovare outdoor în valoare de peste 5 milioane de euro va începe anul viitor şi îşi propune să cuprindă atracţiile turistice din România. Reclamele vor ajunge, printre altele, pe celebrele taxiuri londoneze.
Răzvan Filipescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), a declarat că România va începe această campanie de promovare în mai multe ţări.
"Vom începe un proiect de promovare outdoor a României pe pieţele ţintă (SUA, Germania, Austria, Franţa, Marea Britanie, Spania, Italia etc.), dar şi pe unele pieţe de oportunitate, cum ar fi Israel, Turcia sau Republica Moldova", a precizat Filipescu, citat de mediafax.ro.
Durata campaniei se va întinde pe doi ani, iar costurile se ridică la aproximativ 5-6 milioane de euro. "În Marea Britanie, de exemplu, România va fi promovată de la taxiuri până la clădiri, metrouri şi aeroporturi. Vor fi promovate produsele turistice ale României. Toată promovarea se face în baza unei analize detaliate a fiecărei pieţe. Vom promova turismul cultural, turismul în natură şi ecoturismul", a mai declarat Filipescu.
Aproximativ 150 de taxiuri din Londra vor promova atracţiile turistice din România, iar în Spania reclamele vor fi făcute şi pe autobuze.