Peste 20.000 de suceveni au răspuns invitaţiei adresate de Shopping City Suceava de a participa la “Maratonul Preţurilor Mici”, îmbinând cumpărăturile cu distracţia şi premiile instant.
Toţi pasionaţii de shopping şi modă au fost prezenţi duminică, 3 noiembrie, la Shopping City Suceava, pentru a se distra alături de unii dintre cei mai îndrăgiţi artişti ai momentului – Andra şi trupa Vunk, dar şi pentru a urmări tendinţele toamnă/iarnă în materie de modă. În plus, participanții au avut şansa să profite de reducerile pe care magazinele din Shopping City Suceava le-au pregătit special pentru această zi, dar şi de voucherele de cumpărături în valoare totală de 10.000 de euro.
Pe parcursul celor cinci ani de când Shopping City Suceava se află pe piaţa suceveană, a adus de fiecare dată în faţa publicului evenimente de divertisment şi fashion captivante, oferte speciale în magazine, dar şi premii valoroase.
· Prezentări de modă şi „Roata norocului”
Pentru cei care erau în căutarea noilor tendinţe de reînnoire a garderobei pentru sezonul de toamnă, magazinele din Shopping City Suceava au prezentat ţinute adresate doamnelor prin colecţiile: Magnetyc Style, New Line, Moda Miss, Texval. Pentru domni, Camiceria Italiana a prezentat noile tendinţe de indoor şi outdoor, iar tinerii s-au putut inspira din colecţiile prezentate de New Yorker, Takko Fashion, Coax, Kartel by George Hojbotă şi Next level – ce va deschide în curând o locaţie în Shopping City Suceava. Şi cum orice ţinută nu este completă fără accesorii, magazinele Janette, Benvenuti, Gatta, Leonardo şi Deichmann au defilat cu cele mai noi apariţii.
George Hojbotă, un nume sonor printre designerii români şi câştigător al titlului “Cel mai bun designer român de avangardă”, a prezentat pentru publicul sucevean aflat la evenimentul de duminică o colecţie haute-couture avan