Black Friday 2013 va avea loc pe 29 noiembrie, moment în care magazinele online şi offline vor oferi reduceri semnificative. adevarul.ro dedică o secţiune specială acestui eveniment şi începem o serie de discuţii scurte cu reprezentanţii magazinelor online, care-şi prezintă strategia lor de Black Friday.
Andrei Orha, director de marketing la magazinul online şi offline QuickMobile a fost primul care să răspundă la întrebările adevarul.ro privind Black Friday.
Ce încercăm să aflăm? Vrem să întrezărim tendinţele de anul acesta, să aflăm ce înseamnă pentru un magazin online pregătirea de Black Friday şi dacă e un moment profitabil sau unul în care să interacţonezi mai mult cu clientul.
QuickMobile e un magazin fondat la Baia Mare, care a ajuns la 40 de magazine, o platformă online şi 120 de angajaţi. Magazinul vinde peste 500 de tipuri de telefoane mobile, tablete şi importă mărci cum ar fi cele sub brandurile Ferrari, Mini Cooper, Lamborghini, Motorhead sau Red Bull.
Care au fost cele mai vândute produse în 2012 de Black Friday?
Cel mai vândut telefon de Black Friday 2012 a fost HTC Rhyme Gold, dar cel mai important factor determinant în luarea deciziei a fost reducerea. Astfel, toate produsele cu reduceri mari au ajuns la epuizarea stocului.
Ce strategie de Black Friday există anul acesta?
Anul acesta am făcut investiţii considerabile în servere noi, pentru a asigura funcţionarea optimă a site-ului pe toată durata evenimentului. Planul de marketing este făcut în jurul nevoilor clienţilor şi se materializează în reduceri de până la 99%, fiind cea mai mare reducere din istoria Black Friday.
Care sunt produsele către care se concentrează din ce în ce mai mult clienţii şi care ar putea fi vedetele zilei acesteia?
Românii au început să conştientizeze importanţa accesoriilor şi a faptului că accesoriile reflectă cel mai