Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Vrancea a înființat două birouri de informare în punctele locale de lucru de la Panciu și Adjud. Potrivit comunicatului de presă trimis redacției noastre, acestea au fost activate în cadrul proiectului „Plus de capacitate și expertiză în Serviciul Public de Ocupare – SPO PLUS CE”, finanțat în cadrul Fondului Social de Dezvoltare prin POSDRU 2007 -2013, Axa 4 - „Modernizarea Serviciului Public de Ocupare”. „AJOFM Vrancea, în calitate de beneficiar, a activat birourile în cadrul activității 7 – Dezvoltarea și implementarea activităților de informare și publicitate adresate potențialilor clienți, cu precădere în mediul rural, cu scopul de a promova serviciile de ocupare”, se precizează în comunicatul trimis redacției noastre.
Astfel de birouri au fost activate și în toate cele trei AJOFM-uri judeţene partenere în acest proiect, și anume din Iași, Ialomița și Covasna.
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Vrancea a înființat două birouri de informare în punctele locale de lucru de la Panciu și Adjud. Potrivit comunicatului de presă trimis redacției noastre, acestea au fost activate în cadrul proiectului „Plus de capacitate și expertiză în Serviciul Public de Ocupare – SPO PLUS CE”, finanțat în cadrul Fondului Social de Dezvoltare prin POSDRU 2007 -2013, Axa 4 - „Modernizarea Serviciului Public de Ocupare”. „AJOFM Vrancea, în calitate de beneficiar, a activat birourile în cadrul activității 7 – Dezvoltarea și implementarea activităților de informare și publicitate adresate potențialilor clienți, cu precădere în mediul rural, cu scopul de a promova serviciile de ocupare”, se precizează în comunicatul trimis redacției noastre.
Astfel de birouri au fost activate și în toate cele trei AJOFM-uri judeţene partenere în acest proiect, și anume din Iași, Ialomi