Veniturile UPC Romania, al doilea mare operator local de comunicatii prin cablu, au fost de 34,7 milioane dolari, ceea ce reprezinta o crestere cu 11,3% fata de trimestrul similar din 2012. In lei, veniturile companiei in trimestrul trei din acest an au fost de peste 116 milioane lei, comparativ cu peste 112 milioane lei in aceeasi perioada din 2012, ceea ce reprezinta o crestere de 3,3%. Totodata, baza de clienti a companiei a crescut pana la 1.160.300 clienti, in trimestrul trei din acest an castigand 6.600 noi clienti.
"Investim continuu in infrastructura, ceea ce ne-a permis sa lansam viteze superioare de internet - Fiber Power 200 Mbps - si sa avem o retea robusta care poate oferi in acest moment viteze de 1 Gbps. In continuare ne vom concentra pe extinderea ariei de acoperire Fiber Power 200 Mbps contribuind in acest fel si la atingerea obiectivelor Agendei Digitale, de a oferi conexiuni broadband mai mari de 100 Mbps catre 50% din case. Internetul este segmentul din telecom cu cel mai mare potential de crestere si are un impact pozitiv in economie - contributia broadband-ului in PIB este de 3,5 miliarde de euro, iar in conditiile implementarii unor masuri de sprijin, aceasta contributie se poate dubla pana in 2018", a declarat Severina Pascu, CEO UPC Romania.
Compania a inregistrat o crestere anuala de peste 6% a bazei de abonamente (RGU), ajungand, la 30 septembrie 2013, la o baza de 1.778.800 abonamente. Comparativ cu T3 2012, baza de abonamente a crescut cu 103.200. Totodata, baza de clienti UPC a crescut pana la 1.160.300 clienti, in T3 2013 compania castigand 6.600 noi clienti.
In trimestrul trei 2013, UPC a atras 13.800 noi abonamente de televiziune digitala prin cablu, baza crescand pana la 456.500. Pe acest segment, cresterea anuala este de 13%. La sfarsitul lunii septembrie 2013, peste 13% din baza totala de televiziune digi