Pozitionarea televiziunii Nasul TV fata de protestele in cazul “Rosia Montana” a influentat puternic si audienta site-ului www.nasul.tv.
Astfel, daca in saptamana 12-18 august, numarul de vizitatori unici era de 7.819, situatia s-a schimbat radical la mai bine de doua luni si jumatate de la inceperea manifestatiilor antiguvernamentale, asa cum rezulta din datele trafic.ro.
In saptamana 14-20 octombrie, site-ul arondat televiziunii Nasul a atins un record de audienta de 42.541 vizitatori unici, de peste cinci ori mai mare fata de perioada inceputului manifestatiilor anti-Rosia Montana.
Multiplicarea de asa maniera a cititorilor www.nasul.tv a fost posibila si ca urmare a strategiei alese de majoritatea posturilor TV de stiri, care au preferat sa relateze sporadic si uneori denaturat situatia din strada, ceea ce le-a permis celor de la Nasul TV sa profite de situatie si sa faca “jonctiunea” cu publicul anti-Rosia Montana, unul educat, conectat la tehnologia digitala si foarte empatic pe internet si in retelele de socializare.
Pozitionarea televiziunii Nasul TV fata de protestele in cazul “Rosia Montana” a influentat puternic si audienta site-ului www.nasul.tv.
Astfel, daca in saptamana 12-18 august, numarul de vizitatori unici era de 7.819, situatia s-a schimbat radical la mai bine de doua luni si jumatate de la inceperea manifestatiilor antiguvernamentale, asa cum rezulta din datele trafic.ro.
In saptamana 14-20 octombrie, site-ul arondat televiziunii Nasul a atins un record de audienta de 42.541 vizitatori unici, de peste cinci ori mai mare fata de perioada inceputului manifestatiilor anti-Rosia Montana.
Multiplicarea de asa maniera a cititorilor www.nasul.tv a fost posibila si ca urmare a strategiei alese de majoritatea posturilor TV de stiri, care au preferat sa relateze sporadic si uneori denaturat situatia din strada, ceea