Campania Zilele Sperantei (Days of Hope) în care oameni fără adapost au prezentat jurnalele meteo la Prima TV, în luna ianuarie acestui an, a fost premiată și la Londra.
Saatchi & Saatchi a obținut cinci premii pentru campania Days of Hope la cea de-a 28-a ediție a festivalului London International Awards (LIA). Din totalul trofeelor câștigate, trei sunt de aur și două de argint.
Marii câștigărori ai acestui festival sunt Ogilvy (Rețeaua anului – Network of the Year) și McCann Melbourne (Agenția anului la LIA), care a obținut aproximativ 30 de de distincții cu campania Dumb Ways To Die, realizată pentru o companie de trenuri din Australia.
Campania socială Days of Hope are la bază ideea creativă a Saatchi & Saatchi Berlin și a fost implementată pentru prima data în România pentru organizația Samusocial Romania, în parteneriat cu televiziunea Prima TV. Campania a fost susținută de Saatchi & Saatchi PR și Newcast, divizie a Zenith Media România.
În cadrul campaniei din ianuarie 2013, timp de 5 zile, 5 oameni ai străzii au prezentat buletinul meteo la Prima TV în cadrul jurnalului Focus, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
La nivel internațional, campania a fost implementată în mai multe țări precum Germania, Polonia, Elveția, Rusia, Serbia. Obiectivul campaniei a fost acela de a sensibiliza opinia publică cu privire la pericolele cu care se confruntă oamenii străzii pe timpul iernii.
Campania Days of Hope a mai fost premiată anul acesta cu Aur, Argint și Bronz la festivalurile: CLIO Awards (Aur și Argint), New York Festivals (Aur și Bronz), Cannes (Argint și Bronz) și Golden Drum (Aur).
Cele mai recente premii câștigate de această campanie, la Londra
Trofeele câștigate, pe categorii:
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei din România:
Citește și:
Campania Zilele Sperantei (Days of Ho