Cinci din cele mai importante zece şantiere de autostrăzi nu au avansat nici măcar cu un centimetru în perioada 1 septembrie - 1 octombrie, singurele proiecte pe care s-a lucrat în prima lună de toamnă fiind tronsoanele dintre Orăştie şi Sibiu, şi o bucată din autostrada Lugoj-Deva.
Astfel, cumulat cele mai importante zece şantiere de autostrăzi din România, cu o lungime de circa 240 de kilometri şi un cost de aproape 1,7 miliarde de euro, au înaintat în medie cu circa 3,3% în perioada 1 septembrie - 1 octombrie, arată calculele ZF pe baza datelor transmise de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
Şantierul care a înregistrat cel mai puternic ritm de construcţie în luna septembrie este lotul al doilea al autostrăzii Orăştie-Sibiu, construit de firma românească Straco Grup, controlată de Alexandru şi Traian Horpos, şi de italienii de la Studio Corona. Şantierul a înaintat în prima lună de toamnă cu circa 11,5%, în prezent situându-se la un stadiu de execuţie de 80,9%.
Vezi pagina 2
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 07.11.2013
Cinci din cele mai importante zece şantiere de autostrăzi nu au avansat nici măcar cu un centimetru în perioada 1 septembrie - 1 octombrie, singurele proiecte pe care s-a lucrat în prima lună de toamnă fiind tronsoanele dintre Orăştie şi Sibiu, şi o bucată din autostrada Lugoj-Deva.
Astfel, cumulat cele mai importante zece şantiere de autostrăzi din România, cu o lungime de circa 240 de kilometri şi un cost de aproape 1,7 miliarde de euro, au înaintat în medie cu circa 3,3% în perioada 1 septembrie - 1 octombrie, arată calculele ZF pe baza datelor transmise de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
Şantierul care a înregistrat cel mai puternic ritm de construcţie în luna septembrie este