Oferta de branduri de modă a grupului Kenvelo ar trebui să genereze afaceri de circa 34 de milioane de euro la sfârşitul lui 2014, conform calculelor CEO-ului Philippe Besadoux. Planul şefului Kenvelo este să deschidă, la anul, încă 20 magazine cu Lee Cooper (25 de magazine în prezent ), Tom Tailor (7), Kenvelo (43) şi TimeOut (10).
Philippe Besadoux (foto) este convins că piaţa românească e încă departe de a-şi fi epuizat apetitul pentru nume sonore din fashion. Explicația lui? „Româniilor le place moda, le place să se îmbrace bine. Căutăm să aducem branduri care lipsesc“, spune managerul general al Kenvelo România.
Ultima marcă intrată în portofoliul grupului este TimeOut. Într-un an de zile, retailerul a deschis 10 magazine TimeOut în urma unor investiţii de un milion de euro. Care sunt însă veniturile aşteptate de la brandul american? „Cele 10 magazine au potenţial să genereze o cifră de afaceri de 2,5 mil. euro”, conform spuselor lui Besadoux.
După extinderea agresivă din ultimii doi ani, grupul Kenvelo a ajuns să opereze o reţea de 85 de magazine, cu toate cele patru branduri din portofoliu. Atuurile retailerului sunt uşor de identificat: forţa financiară - care îi permite să facă investiţii şi pe timp de criză -, oferta mare de pe rafturi şi preţurile sub nivelul celor practicate de concurenţi.
De menţionat că în planurile de afaceri ale lui Philippe Besadoux figurează, mai nou, şi dezvoltarea pe piaţa locală a brandurilor franceze Mim (fashion) şi Brioche Dorée (cafenele); primele două magazine Mim din ţară vor fi deschise, în a doua jumătate a acestei luni, în Carrefour Orhideea şi Cora Pantelimon, dar Besadoux a început negocierile şi pentru spaţii în
mallurile Afi din Bucureşti şi Ploieşti, în Mall Vitan, Polus Center Cluj şi Iulius Timişoara.
Cum un portofoliul diversificat de branduri, K