RAJA a finalizat cercetarea internă a incidentului produs marţi, 5 noiembrie, în Viile Noi. Un constănţean a reclamat faptul că a fost agresat de un angajat RAJA venit la debranşare.
RAJA vine cu o serie de precizări legate de incidentul de marţi, 5 noiembrie, din cartierul Viile Noi, când un constănţean a reclamat că a fost agresat de un angajat al instituţiei.
„Urmare a materialului intitulat «Angajat RAJA reclamat pentru agresarea unui abonat. Incidentul s-a petrecut la debransarea din Viile Noi» apărut în ziarul Adevărul, vrem să vă aducem la cunoştinţă următoarele:
Abonatul Poncea Vasile de pe strada Calafatului din Constanţa a fost avizat pentru debranşare pentru un debit de 70,12 lei, reprezentând contravaloarea serviciilor de furnizare apă potabilă aferente lunii august 2013. Termenul limită de achitare a restanţei, aşa cum este trecut şi pe avizare a fost pe 05 noiembrie 2013. Cum abonatul nu şi-a achitat debitul în cursul zilei de ieri, o echipă de debranşare s-a deplasat la adresa mai sus menţionată. Din punct de vedere legal erau parcurşi toţi paşii, iar echipa putea să debranşeze imobilul de la sistemul de alimentare cu apă fără nicio altă intervenţie.
Dând dovadă de înţelegere, pentru că în cazul debranşării rău-platnicii trebuie să achite şi taxele aferente procedurii de debranşare/rebranşare pe lângă debit, reprezentanţii RAJA au bătut la poarta abonatului în încercarea de a recupera suma restantă fără să mai fie nevoie de debranşare.
De fapt, abonatul Poncea Vasile achită facturile RAJA cu întârziere şi numai după ce este avizat pentru debranşare (factura aferentă serviciilor prestate în luna iulie, a fost achitată pe data de 02 octombrie 2013, când la poarta abonatului a ajuns echipa de debranşare; factura aferentă consumului de apă din luna iunie a fost achitată pe data de 05 septembrie 2013, după ce echipa RAJA a fost