Divizia de lux a constructorului Toyota a prezentat primele imagini şi informaţii despre coupe-ul RC care va fi arătat publicului cu ocazia Salonului Auto de la Tokyo.
Noul model preia detalii stilistice de la conceptele LF-LC şi LF-CC, remarcându-se printr-un design agresiv, chiar exagerat pe alocuri, ceea ce ar trebui să fie pe placul tinerilor, care reprezintă exact clientela ţintită de Lexus. Fără îndoială, elementul vizual definitoriu este grila frontală supradimensionată, din fericire încadrată inspirat de farurile alungite, cu formă complexă. Comparativ cu exteriorul, habitaclul prezintă forme ceva mai "cuminţi", accentul fiind pus pe calitatea finisării şi a materialelor, precum şi pe tehnologia îmbarcată.
La Tokyo, Lexus va prezenta modelul cu două versiuni de motorizare: V6 de 3,5 litri şi hibrid (motor de 2,5 litri asistat de unul electric). Există zvonuri că va exista şi o variantă sportivă, cu un V8 de circa 455 CP sub capotă.
Cu o lungime de aproape 4,7 metri, coupe-ul derivat din berlina IS poate fi privit ca o reacţie a japonezilor la nou-lansatul BMW Seria 4, cu care va concura direct.
Divizia de lux a constructorului Toyota a prezentat primele imagini şi informaţii despre coupe-ul RC care va fi arătat publicului cu ocazia Salonului Auto de la Tokyo.
Noul model preia detalii stilistice de la conceptele LF-LC şi LF-CC, remarcându-se printr-un design agresiv, chiar exagerat pe alocuri, ceea ce ar trebui să fie pe placul tinerilor, care reprezintă exact clientela ţintită de Lexus. Fără îndoială, elementul vizual definitoriu este grila frontală supradimensionată, din fericire încadrată inspirat de farurile alungite, cu formă complexă. Comparativ cu exteriorul, habitaclul prezintă forme ceva mai "cuminţi", accentul fiind pus pe calitatea finisării ş