News Băuturile răcoritoare de tip ceai de pe piaţa românească au un conţinut de minimum doi aditivi alimentari (E-uri), nivelul maxim fiind de opt, potrivit rezultatelor unui proiect de monitorizare a produselor si serviciilor comercializate, derulat de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (ANPCPPS România).
În cadrul studiului au fost analizate 14 de tipuri de produse, achiziţionate în mod aleatoriu şi anonim de la următorii distribuitori: Coca - Cola HBC România (Nestea: 2-3 E-uri), Quadrant Amroq Beverages (Lipton Ice Tea: 3 E-uri), Carrefour (Ice Tea: 7 E-uri), real, - Hypermarket (Băutură răcoritoare necarbonatată, aromă de ceai şi lămâie: 7 E-uri) şi Lidl Discount (Ice Tea, lămâie: 8 E-uri).Astfel, din cele 14 tipuri de băuturi răcoritoare de tip ceai analizate, 28,57% conţin 2 E-uri, 35,71% au 3 E-uri, iar 21,42% au un conţinut de 7 E-uri, iar din punct de vedere al conţinutului de zahăr şi/sau îndulcitori: 35,71% au atât zahăr cât şi îndulcitori, 28,57% având doar zahăr, se arată într-un comunicat al ANPCPPS România, remis marţi AGERPRES.În perioada iulie-august 2013, ANPCPPS a realizat un studiu pe etichetele produselor de pe piaţa din România, pentru ca alegerea consumatorului să fie făcută în cunoştinţă de cauză.
Sursa Agerpres.ro
News Băuturile răcoritoare de tip ceai de pe piaţa românească au un conţinut de minimum doi aditivi alimentari (E-uri), nivelul maxim fiind de opt, potrivit rezultatelor unui proiect de monitorizare a produselor si serviciilor comercializate, derulat de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (ANPCPPS România).
În cadrul studiului au fost analizate 14 de tipuri de produse, achiziţionate în mod aleatoriu şi anonim de la următorii distribuitori: Coca - Cola HBC România