Actualitatea serialelor de televiziune nu este chiar atât de importantă. Dacă PRO TV începe să difuzeze abia acum Homeland, deși serialul se află deja la al treilea sezon, nu este o pierdere prea mare pentru telespectatorul care nu urmărește serialul pe Internet. Pur și simplu povestea este valabilă, ca și cum serialul nu ar fi început în urmă cu doi ani. La fel stau lucrurile și cu multe show-uri de televiziune care nu sunt legate de evenimente imediate. Totuși, există show-uri care nu pot fi urmărite cu întârziere de câteva luni decât de către pasionați ai relicvelor TV.
Top Gear, de exemplu, mai merge. Până la urmă, emisiunea nu este despre ultimul model de mașină apărut pe piață, ci despre mașini în general. Despre super-mașini, chiar, în cea mai mare parte a timpului. Când mai vorbesc despre o nouă apariție, te faci că nu înțelegi că diferența de fus orar dintre sediul BBC din Londra și cel al televiziunilor din România nu e decât de două ore și accepți delay-ul de doi-trei ani.
The Gadget Show, însă, este o emisiune care tratează o industrie în care lansările de noi produse au loc aproape săptămânal. Show-ul a început în 2004, iar acum se află la sezonul 19. Ei bine, e ciudat să te uiți în octombrie 2013 la prezentarea în avanpremieră a iPad Mini. Cum este greu să te uiți în iulie la topul cumpărăturilor de Crăciun recomandate de către prezentatorii emisiunii.
Da, uneori show-ul poate fi haios, producătorii încercând să aplice o rețetă care nu prea are de-a face cu timpul. Încercări la care sunt supuși prezentatorii, după modelul celor similare de la Top Gear, întreceri în care folosesc diverse gadget-uri pentru a-și atinge obiectivele și alte mici trucuri care ar putea smulge emisiunea din capcana timpului. Ar putea, dar nu o fac. Pentru că mereu se pune accentul pe noutate. O cameră foto lăudată într-un show poate fi nouă la ora difuză