Black Friday 2013 va avea loc pentru a treia oară în România, pe 29 noiembrie. Potrivit Mediafax, magazinele care au pe rafturi produse electronice şi electrocasnice sunt primele care se aruncă în cursa câştigării unui număr cât mai mare de clienţi.
Lista cu principalele magazine care vor afişa REDUCERI pentru Vinerea Neagră:
Magazine cu produse IT: Evomag, F64, ClickShop, Marketonline, Azerty, Magazinultau.
Magazine cu electrocasnice: Altex, Domo, Carrefour, Flanco.
Magazine de modă, încălţăminte şi accessorii: TinaR, Ecco Shoes, Miniprix, Boutique Mall.
Magazine de cărţi: Nemira, Elefant.ro, Libris, Okian, BookCity.
Magazine cu jucării şi articole pentru copii: Bebe Bliss, Best Kids, DinoLand, 101 Jucării.
Cadouri: E-Cadou, USBMania, FunGift, Cadouri De Top.
În ultimii doi ani au existat probleme pentru magazinele care nu au fost suficient de bine pregătite în ceea ce priveşte stocurile de produse. De asemenea, retailerii online au întâmpinat dificultăţi în plasarea comenzilor, dar şi în fluidizarea acestui proces. Unii s-au dovedit a fi învinşi deoarece numărul mare de comenzi plasate a făcut ca serverele acestora să cadă, ceea ce a dus la pierderea clienţilor şi evident a unor sume consistente de bani.
În esenţă Black Friday este o cursă pentru vânzător, care trebuie să îşi vândă produsele aflate sub promoţie în timp util, dar şi pentru cumpărător, care trebuie să îşi aleagă cu grijă bunurile dorite. Oricine a cumpărat produse de Vinerea Neagră ştie din proprie experienţă că o bună planificare şi nervii de oţel pot fi răsplătite cu achiziţionarea unor chilipiruri.
Originea Black Friday
Black Friday este o sărbătoare americană care a reuşit să se impună pe majoritatea pieţelor din lume. Sub aspectul reducerilor substanţiale la diverse produse, retailer