Trendul ascendent al cifrei de afaceri s-a datorat atat cresterii volumului de servicii cu livrare in aceeasi zi, in special in zona de e-commerce, cat si cresterii volumului pentru serviciile de tip tailor-made: livrari la ore programate, livrari pentru industria medicala si farmaceutica, pentru industria bancara si serviciul de food delivery, lansat in aceasta vara in Bucuresti. De asemenea, o contributie semnificativa la cifra de afaceri a companiei au avut-o serviciile postale, piata pe care Sameday Courier a intrat inca de la inceputul anului.
In primele 9 luni ale anului, ponderea livrarilor in aceeasi zi in totalul cifrei de afaceri a crescut cu 48%, comparativ cu perioada similara a anului trecut. Aceasta tendinta se datoreaza si cresterii numarului de parteneriate pe care Sameday Courier le-a incheiat cu magazine din online.
„Retailerii online au inteles necesitatea de a le oferi clientilor servicii de livrare cu valoare adaugata, precum livrarea in 3 ore sau livrarea la o ora programata. De la inceputul anului, 10% dintre clientii magazinelor online partenere Sameday Courier au optat pentru acest tip de servicii, fapt ce ne face sa fim din ce in ce mai optimisti cu privire la oportunitatile de crestere a business-ului”, a declarat Lucian Baltaru, general manager in cadrul Sameday Courier.
Compania a inregistrat vanzari de 3,7 milioane de lei in primele noua luni din 2013. In ceea ce priveste veniturile din trimestrul 3 al anului in curs (iulie – septembrie 2013), Sameday Courier a raportat o crestere de 27% comparativ cu trimestrul 2 (aprilie – iunie 2013) al aceluiasi an.
Citeste si:Octavian Badescu pleaca de la Posta Romana: Planul de management nu a putut fi pus in practicaPrimul proiect al Postei in era managementului privat: livrari internationale in parteneriat cu DPDLucian Isar: Romania arata ca o tara care poate, dar nu vrea