Membrii Consiliului National al Audiovizualului (CNA) au sanctionat joi Realitatea TV cu somatie publica pentru promourile "Acum noi suntem tinta", transmite Agerpres, citata de HotNews.ro. Potrivit CNA, in perioada 4-15 octombrie, Realitatea TV a difuzat mai multe spoturi prin care se atragea atentia ca televiziunea este tinta unor prevederi din noul Cod al insolventei.
Spoturile, cu o durata de cateva zeci de secunde fiecare, au fost difuzate zilnic, cu o frecventa de 3-4 spoturi pe ora, apoi mai rar spre sfarsitul perioadei mentionate.
Potrivit raportului de monitorizare, intr-unul dintre spoturi, jurnalisti si angajati ai Realitatea TV ii spuneau premierului Victor Ponta ca nu s-a tinut de promisiunile facute in campania electorala si ca incearca sa inchida o televiziune care nu-i este fidela. Intr-un alt spot era prezentat premierul Victor Ponta, imaginea acestuia fiind asociata cu fondul muzical si cu replici din serialul despre mafia italiana "La Piovra". Alte spoturi erau mesaje de incurajare ale telespectatorilor pentru postul Realitatea TV.
Florin Gabrea, membru al CNA, a spus ca aceasta campanie a Realitatea TV este "destul de grosiera".
"Nici nu e subtila, e foarte directa", a mai spus Gabrea.
Directorul executiv al Realitatea TV, Mura Frinculescu, considera ca in acele spoturi nu a fost atacata nicio persoana.
"Nu am atacat pe nimeni, nu am jignit pe nimeni. A fost o campanie asumata de Consiliul Editorial al Realitatea TV. Nu stiu de unde s-a dedus acea asociere cu mafia italiana. (...) O sa va rog sa ne dati posibilitatea sa folosim in montajele noastre anumite sunete, muzica", le-a spus Mura Frinculescu membrilor CNA.
Ea a amintit ca CCR a decis ca acest Cod al insolventei este neconstitutional.
"Nu vreau sa ne facem un titlu de glorie din ace