Cea mai cunoscută reţea de socializare din lume, Facebook, care în 2010 a introdus butonul "Like", doreşte în prezent să îl schimbe, alături de butonul "Share".
Butoanele "Like" si "Share" sunt văzute zilnic de peste 22 de miliarde de ori, fiind vizibile pe aproxiamtiv 7.5 miliarde de site-uri din întreaga lume. Dat fiind faptul că ele vin în sprijinul utilizatorilor pentru a putea să aprecieze şi să dea mai departe imaginile şi textele de care sunt atraşi, gigantul american doreşte să le facă mai accesibile, oferindu-le o nouă înfăţişare, scrie romaniatv.net.
Schimbarea Facebook vine după ce site-ul a testat noile butoate pentru o perioadă mai lungă de timp pe un număr redus de persoane, descoperind o creştere privind numărul de like-uri şi de share-uri. Schimbarea urmează să aibă loc treptat, pentru toţi utilizatorii, în următoarele săptămâni. Tags: facebook schimbare buton like buton share
Cea mai cunoscută reţea de socializare din lume, Facebook, care în 2010 a introdus butonul "Like", doreşte în prezent să îl schimbe, alături de butonul "Share".
Butoanele "Like" si "Share" sunt văzute zilnic de peste 22 de miliarde de ori, fiind vizibile pe aproxiamtiv 7.5 miliarde de site-uri din întreaga lume. Dat fiind faptul că ele vin în sprijinul utilizatorilor pentru a putea să aprecieze şi să dea mai departe imaginile şi textele de care sunt atraşi, gigantul american doreşte să le facă mai accesibile, oferindu-le o nouă înfăţişare, scrie romaniatv.net.
Schimbarea Facebook vine după ce site-ul a testat noile butoate pentru o perioadă mai lungă de timp pe un număr redus de persoane, descoperind o creştere privind numărul de like-uri şi de share-uri. Schimbarea urmează să aibă loc treptat, pentru toţi utilizatorii, în următoarele săptămâni. Tags: facebook schimbare buton like buton share