Primaria va trimite amenzile iesenilor, in urmatorii patru ani, tot cu Posta Romana. Pana in prezent, municipalitatea a colaborat doar cu Posta pentru serviciile de transport a corespondentei. Din acest an, modificarile de legislatie si diversificarea pietei de profil i-au obligat pe angajatii administratiei locale sa scoata la licitatie aceste servicii. Gestionarea corespondentei in regim de posta interna si internationala, respectiv a coletelor in regim de posta interna, ar urma sa faca obiectul unui contract cadru pe patru ani. Potrivit caietului de sarcini, municipalitatea poate incheia un acord cadru cu maxim doi agenti economici, valoarea anuala a acestor servicii fiind estimata la 1,5 milioane de lei anual, adica 6 milioane de lei pe intervalul 2014-2018. "La aceasta licitatie am inregistrat un singur ofertant, Compania Nationala Posta Romana SA Bucuresti, care a avut o oferta de 5,06 milioane de lei", a declarat Sebastian Buraga, purtatorul de cuvant al municipalitatii.
"Pe anii anteriori cheltuielile au o medie de circa 700.000 de lei. Odata cu aparitia obligativitatii incheierii asigurarii obligatorii a locuintei, volumul de corespondenta a crescut foarte mult. Trebuie sa trimitem foarte multe somatii pentru plata acestei asigurari, notificari si asa mai departe. La Constanta si Timisoara, contractele cadru s-au incheiat tot cu Posta Romana. Ei au in acest moment cea mai buna acoperire, celelalte firme fiind mai putin prezente in mediul rural, mai multe servicii ale Primariei gestionand si Zona Metropolitana", a declarat Vasile Tiron, seful Centrului de Informatii pentru Cetateni.
Primaria va trimite amenzile iesenilor, in urmatorii patru ani, tot cu Posta Romana. Pana in prezent, municipalitatea a colaborat doar cu Posta pentru serviciile de transport a corespondentei. Din acest an, modificarile de legislatie si diversificarea pietei de pr