Reclamaţia către Casa Judeţeană de Pensii Neamţ i-a mobilizat pe angajaţii instituţiei şi i-a determinat să rezolve problema biletului de tratament solicitat de romașcanul Valentin Chilat.
Romașcanul Valentin Chilat a sesizat Ziarului de Roman că nu i-a fost atribuit un bilet de tratament de către Casa de Pensii Neamț, ba, mai mult, a fost tratat cu totală lipsă de respect de unii angajați ai instituției. După articolul apărut în ediţia de joi a Ziarului de Roman şi după reclamaţiile făcute către mai multe instituţii, printre care şi Ministerul Muncii, reprezentanţii Casei Judeţene de Pensii (CJP) Neamţ au găsit o soluţie la problema lui Valentin Chilat. Acesta s-a declarat nemulţumit de modul în care a fost tratat de către angajaţii CJP Neamţ şi de faptul că nu a primit un bilet de tratament în staţiunea Nicolina, aşa cum, după opinia sa, era îndreptăţit să primească.
“În situaţia sesizării domnului Valentin Chilat, precizăm că acesta a depus, la data de 1 noiembrie 2013, cererea cu numărul 160313, pentru acordarea unui bilet de tratament balnear gratuit – conform dispoziţiilor Legii nr. 346/2002. Deoarece cota de gratuităţi alocată seriei 13 fusese epuizată, Compartimentul Gestiune Bilete de Tratament a întocmi referatul, pe 5 noiebrie 2013, în baza căruia a fost solicitată Casei Naţionale de Pensii Publice suplimentarea cu zece locuri a gratuităţilor aferente seriei 13 – domnul Chilat Valentin regăsindu-se pe poziţia 4. Prin adresa numărul 30613 din 6 noiembrie 2013, Casa Naţională de Pensii Pubice a aprobat cererea de suplimentare, biletul solicitat de către petent fiind la dipoziţia sa din data de 6 noiembrie 2013, conform solicitării adresate, în staţiunea Nicolina Iaşi – în condiţiile depunerii tuturor documentelor necesare pentru acordarea biletului de tratament balnear. Menţionez pe această cale că nu îl cunosc şi nu am avut nicio discuţie cu