În primele 9 luni ale anului 2013, COSMOTE a continuat să îşi crească baza de clienţi business cu 14,4%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2012, ca urmare a lansării planurilor tarifare Business Sizes nelimitat şi a sinergiilor cu Romtelecom pentru furnizarea de servicii integrate pentru parteneri strategici, precum BCR şi Bancpost.
Datorită extinderii susţinute a segmentului business, precum şi a dezvoltării serviciilor de date, veniturile totale în T3 2013 au atins 116 milioane de euro.
EBITDA pro-forma (câştigurile operaţionale înaintea dobânzilor, taxelor şi amortizărilor) a atins valoarea de 33 milioane euro, în scădere cu 3,5% comparativ cu T3 2012. Marja EBITDA a ajuns la 28,4% în T3 2013, în timp ce veniturile din servicii au fost cu 2,9% mai mari comparativ cu T3 2012, ca urmare a creşterii veniturilor din serviciile de date.
La finalul lui septembrie 2013, numărul total de clienţi ai COSMOTE România, inclusiv Zapp, a fost de 6,1 milioane, din care 25,4% abonaţi.
ARPU (venitul mediu per utilizator) a crescut cu 0,7% în primele 9 luni ale 2013 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, datorită lansării de oferte competitive, orientate către client.
„Acest trimestru a fost marcat de numeroase realizări pentru COSMOTE România, cum ar fi semnarea împrumutului cu BERD – prin care ne-am consolidat resursele, astfel încât să putem urma un plan optim de investiţii pentru dezvoltarea serviciilor în bandă largă – sau lansarea noului nostru portofoliu de abonamente, prin care am simplificat radical experienţa telefoniei mobile. Astfel, am pus bazele unei calătorii de succes, de transformare în furnizorul telecom numărul unu de servicii integrate din România, oferind servicii de calitate şi inovaţie, precum şi valoare la preţuri rezonabile”, a spus Anastasios Tzoulas, Chief Financial Officer R