„Să fie criză, primesc, dar planurile să rămână aceleaşi“. Aceasta este deviza lui Dascălu, care, în 13 ani, şi-a construit un imperiu comercial: numai valoarea imobiliară a proprietăţilor sale depăşește 300 mil. euro
După opt ani de muncă şi investiţii de 265 de milioane de euro, zona centrală a Iaşiului a devenit un „fel de oraş în oraş“. Concret, Iulian Dascalu are, din 2012, cel mai scump proiect imobliar dezvoltat de un român şi, totodată, una dintre cele mai mari investiţii în real-estate din sud-estul Europei – Palas Iaşi, un mixt de tip „lifestyle center“, care cuprinde o zonă comercială (60.500 mp) cu mall şi o stradă de shopping, spaţii de birouri, hoteluri, parcare subterană şi un parc cu o suprafaţă de cinci hectare. Rezultatele înregistrate de Palas în primul an de funcţionare au depăşit aşteptările omului de afaceri atât în termeni de trafic, cât şi în termeni de încasări.
„La inaugurare (iunie 2012), estimam un trafic anual de aproximativ nouă milioane de persoane şi, în realitate, am înregistrat peste 12 milioane. (...) În cele şapte luni de funcţionare din 2012, Retail Palas a înregistrat o cifră de afaceri de circa 7,6 mil. euro, iar Office Palas - peste 2,2 mil. euro. Acest trend pozitiv va continua şi în perioada următoare“, e optimist Iulian Dascalu, care ţine să sublinieze că „Palas Mall se adresează unei pieţe regionale, vizând clienţii din nord-estul ţării şi din Republica Moldova“.
Iar investiţiile nu se opresc aici: compania a demarat un nou proiect la Cluj-Napoca, ce presupune reamenajarea unui spaţiu verde (peste 30.000 mp) din vecinătatea Lacului de Vest din zona Iulius Mall, precum şi construirea unei clădiri de birouri clasa „A“ (10.000 mp). Valoarea proiectului ajunge la 12 milioane de euro. În rest, continuă „actualizarea permanentă a mixului de chiriaşi, fidelizarea clienţilor şi optimizarea se