Mihaela şi Eugen Achim, doi antreprenori de 43 de ani, care în 2002 au pus bazele unei afaceri cu ceai în localitatea Pucheni din judeţul Prahova, au ajuns în prezent să exporte 15% din producţie în ţări precum Canada, Italia, Spania, Olanda, Lituania şi Ungaria, prezenţa la târguri internaţionale fiind principala modalitate prin care au reuşit să-şi găsească clienţi în străinătate.
„Am început destul de devreme, în 2002, în comuna Pietroasele din judeţul Buzău. Acolo ambalam ceaiurile, dar şi locuiam. Am început apoi să mergem şi la târguri internaţionale. Am mers de exemplu la un târg în New York unde am găsit nişte clienţi români care comercializează ceaiul nostru în comunităţi de români din Canada“, spune Mihaela Achim, administrator al firmei.
Anul trecut firma Kalpo, care are în portofoliu brandurile Vedda, Evolet şi Land of Tea, a înregistrat o cifră de afaceri de 8,5 mil. lei (circa 2 mil. euro) şi un profit de 450.000 de lei (100.000 de euro), iar pentru anul acesta cei doi antreprenori estimează o creştere a rulajului cu 10-12%.
Mihaela şi Eugen Achim, doi antreprenori de 43 de ani, care în 2002 au pus bazele unei afaceri cu ceai în localitatea Pucheni din judeţul Prahova, au ajuns în prezent să exporte 15% din producţie în ţări precum Canada, Italia, Spania, Olanda, Lituania şi Ungaria, prezenţa la târguri internaţionale fiind principala modalitate prin care au reuşit să-şi găsească clienţi în străinătate.
„Am început destul de devreme, în 2002, în comuna Pietroasele din judeţul Buzău. Acolo ambalam ceaiurile, dar şi locuiam. Am început apoi să mergem şi la târguri internaţionale. Am mers de exemplu la un târg în New York unde am găsit nişte clienţi români care comercializează ceaiul nostru în comunităţi de români din Canada“, spune Mihaela Achim, administrato