Deşi mulţi oameni încă văd Microsoft ca pe un producător de software, puţini angajaţi ai companiei o mai consideră aşa. Microsoft a devenit o companie de dispozitive şi servicii, a declarat joi Chris Capossela, vicepreşedinte Microsoft Corporation responsabil cu segmentul consumatori, la conferinţa Microsoft Summit 2013, care se desfăşoară în perioada 6-7 noiembrie la Bucureşti.
În ceea ce priveşte pieţele pe care compania activează, Caposella a spus: Nu vrem să fim o companie pentru consumatori sau una pentru segmentul enterprise, ci o companie pentru consumatori şi enterprise”.
Potrivit lui Capossela, majoritatea serviciilor importante oferite de Microsoft s-au mutat în cloud (SkyDrive, Office 360, SharePoint), compania oferind acum mai puţin software on-premises (software care rulează pe computerele clienţilor).
Potrivit Microsoft, cloud-ul va fi o industrie de 180 miliarde de dolari în 2014, fiind un domeniu care creşte de cinci ori mai repede decât piaţa IT.
Cloudul, alături de mobilitate, social media şi Big Data, reprezintă cele patru megatrenduri care definesc tehnologia în acest moment.
La Microsoft Summit 2013 participă peste 1.000 de persoane, 31 de companii partenere Microsoft şi 45 de experţi în industria IT.
Deşi mulţi oameni încă văd Microsoft ca pe un producător de software, puţini angajaţi ai companiei o mai consideră aşa. Microsoft a devenit o companie de dispozitive şi servicii, a declarat joi Chris Capossela, vicepreşedinte Microsoft Corporation responsabil cu segmentul consumatori, la conferinţa Microsoft Summit 2013, care se desfăşoară în perioada 6-7 noiembrie la Bucureşti.
În ceea ce priveşte pieţele pe care compania activează, Caposella a spus: Nu vrem să fim o companie pentru consumatori sau una pentru segmentul enterprise, ci o companie pentru consumatori şi enterprise”.
Pot