Auchan România deschide, vineri, la Braşov, al doilea magazin Real remodelat, din cele 20 achiziţionate de la grupul german Metro.
Magazinul cu o suprafaţă de 6.000 de metri pătraţi a fost rebranduit în formatul Auchan City.
Transformarea magazinului Real în Auchan a durat mai puţin de trei săptămâni şi a constat în reorganizarea suprafeţei de vânzare, extinderea unor raioane, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor şi introducerea comerţului Auchan, de tip discount.
Auchan City Braşov cuprinde 40.000 de produse din care peste 2.500 sunt marca proprie Auchan.
Compania a deschis la mijlocul lunii octombrie primul hipermaket Real rebranduit, Auchan Pallady, investiţia în reamenajare fiind de 2 milioane euro.
Anterior, retailerul a anunţat că va rebrandui cele 20 de hipermarketuri Real în mai puţin de un an, cu o investiţie de 40 milioane euro.
Tranzacţia Auchan-Real a fost finalizată pe 12 septembrie, ca urmare a acordului semnat în 30 noiembrie 2012 între Grupul Auchan şi Metro Group şi a validării primite din partea Consiliului Concurenţei, la sfârşitul lunii iulie.
Auchan România, în noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise şi alte două în construcţie, o suprafaţă netă de vânzare de 252.000 metri pătraţi, peste 10.000 de angajaţi, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienţi anual şi o cifră de afaceri comună de peste 4,5 miliarde de lei, fără taxe.
Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privaţi din România şi a doua reţea de comerţ ca suprafaţă totală de vânzare la nivel naţional.
Potrivit deciziei Consiliului Concurenţei de aprobare a tranzacţiei, Auchan România va aplica propriul model economic, care presupune şi preţuri mai competitive pentru clienţi, în hipermarketurile preluate de la Real, de la care va adopta însă sistemul logistic mai perform