Acţiunile Twitter au încheiat prima şedinţă de tranzacţionare la bursa din New York în creştere cu aproape 73%, la 44,9 dolari pe unitate, marcând astfel a doua mare ofertă publică iniţială efectuată vreodată de o companie din domeniul Internetului, relatează MarketWatch.
Twitter a debutat joi la bursa de la New York cu o cotaţie a titlurilor de 45,1 dolari pe unitate, cu 73% peste preţul ofertei publice, de 26 de dolari pe unitate.
Operatorul reţelei de socializare cu sediul în San Francisco a oferit la vânzare 70 de milioane de acţiuni, acesta fiind cel mai important debut bursier al unei companii de Internet după cel al Facebook, din mai 2012.
Acţiunile Facebook au încheiat prima şedinţă de tranzacţionare în creştere cu 23%. Titlurile au început ulterior să scadă sub preţul de 38 de dolari pe unitate, din oferta publică, şi s-au menţinut astfel până în vară, când rezultatele financiare pentru trimestrul al doilea, prezentate la sfârşitul lunii iulie, au arătat o creştere puternică a veniturilor din publicitatea mobilă. Perspectivele bune ale companiei pe acest segment au urcat cotaţia acţiunilor Facebook peste nivelul de 50 de dolari pe unitate.
Analiştii anticipează că Twitter ar putea avea perspective chiar mai bune pe piaţa publicităţii mobile, având în vedere caracterul real-time al reţelei pe care o operează, populară în rândul unor celebrităţi, de la Papa Francisc şi până la Justin Bieber.
Acţiunile Twitter au încheiat prima şedinţă de tranzacţionare la bursa din New York în creştere cu aproape 73%, la 44,9 dolari pe unitate, marcând astfel a doua mare ofertă publică iniţială efectuată vreodată de o companie din domeniul Internetului, relatează MarketWatch.
Twitter a debutat joi la bursa de la New York cu o cotaţie a titlurilor de 45,1 dolari pe unitate, cu 73% peste preţul ofertei publice, de 26 de dolari pe u