Nissan Qashqai ajunge în 2014 la cea de a doua generaţie, iar japonezii au lansat deja primele imagini oficiale cu noul crossover, care are o misiune dificilă, să rămână lider pe segmentul său. Nissan Qashqai a primit o serie de îmbunătăţiri la nivel tehnic, iar aspectul său exterior are o identitate mai bine conturată.
Cea de a doua generaţie a celui mai vândut crossover din Europa degajă, la nivel estetic, multă robusteţe, cu toate că rămâne un vehicul cu un ADN de model destinat mediului urban din marile oraşe ale lumii, asemenea lui Juke. Desigur, japonezii promit ca atunci când maşina ajunge pe un teren accidentat, cealaltă latură a sa, de offroader, să iasă la lumină.
Qashqai a preluat multe dintre trăsăturile noului Nissan X-Trail, SUV care a primit de curând, o dată cu noua sa generaţie, un aspect ceva mai civilizat, mai urban. Acesta pare de altfel să fie cuvântul de ordine la noua imagine de marcă pe care Nissan încearcă să o imprime noilor sale generaţii, "urbanul".
Partea frontală a lui Qashqai a preluat forma farurilor şi grila faţă de la X-Trail. Însă şi alte asemănări mai pot fi observate la părţile laterale, în special atunci când vorbim de geamuri. Spatele maşinii diferă destul de mult de al lui X-Trail, iar asta dat fiind faptul că sunt maşini de clase diferite, cu gabarit diferit.
Qashqai aduce un aer proaspăt la interior
La interior se poate observa tendinţa care pare să fi cuprins mai toţi producătorii din segmentul mediu al pieţei şi anume poziţionarea vehiculelor spre up-market. Finisajele sunt de o calitate mai bună, materialele folosite sunt mai scumpe, iar impresia generală lăsată de habitaclul maşinii este că împinge modelul spre un segment de clasă superior. Probabil japonezii s-au gândit să păstreze aceeaşi strategie ca şi în cazul primei generaţii a lui Qashqai, să atragă nu doar clienţii interesaţi de un cr