Istoria, tradiţiile şi dezvoltarea municipiului Roman, precum şi oportunităţile pe care le oferă investitorilor sunt prezentate într-un videoclip care durează 13 minute şi 22 de secunde.
Videoclipul a fost realizat în aproximativ două luni de Ovidiu Mărtici, cameraman la televiziunea CNS şi a însemnat un efort financiar de 4.500 de lei pentru administraţia locală. În prima parte a filmului este descrisă, succint, istoria oraşului, ulterior fiind prezentate principalele obiective pe care cineva le-ar putea vizita în Roman. Videoclipul are şi fond muzical, la început şi la final fiind interpretat imnul municipiului.
Filmul de prezentare a fost şi “cartea de vizită” a Romanului în vizita pe care primarul Leoreanu a făcut-o în Coreea de Sud, la sfârşitul lunii octombrie. Clipul este în limba română, dar există subtitrare în limba engleză. În plus, pentru oamenii de afaceri va fi realizată o variantă mai scurtă a videoclipului, de aproximativ cinci minute, care să evidenţieze oportunităţile de dezvoltare oferite.
Istoria, tradiţiile şi dezvoltarea municipiului Roman, precum şi oportunităţile pe care le oferă investitorilor sunt prezentate într-un videoclip care durează 13 minute şi 22 de secunde.
Videoclipul a fost realizat în aproximativ două luni de Ovidiu Mărtici, cameraman la televiziunea CNS şi a însemnat un efort financiar de 4.500 de lei pentru administraţia locală. În prima parte a filmului este descrisă, succint, istoria oraşului, ulterior fiind prezentate principalele obiective pe care cineva le-ar putea vizita în Roman. Videoclipul are şi fond muzical, la început şi la final fiind interpretat imnul municipiului.
Filmul de prezentare a fost şi “cartea de vizită” a Romanului în vizita pe care primarul Leoreanu a făcut-o în Coreea de Sud, la sfârşitul lunii octombrie. Clipul este în limba română, dar există subtitrare în limba e