Spotul de promovare a festivalului ADC*RO Awards le explică cretivilor, într-o manieră ironică, faptul că nu le poate “atesta” calitatea de a fi “buricul pământului”.
“E greu să câstigi, e si mai greu sa #ramaidetreaba“, este mesajul cu care se încheie clipul publicitar.
Astăzi este ultima zi de înscrieri la a doua ediție a ADC*RO Awards, festival local care premiază creativitatea în comunicare. Gala de premiere va avea loc pe 2 decembrie, la ArCuB.
Spotul este construit în jurul unei explicații, demnă de teatrul absurdului, și anume că alăturarea celor două cuvinte din sintagma “buricul pământului” este imposibilă, atât din punct de vedere medical, cât și din punct de vedere geologic.
Un medic obstretician îi explică unui publicitar, care ține în mână un trofeu ADC*RO Awards:
“Din câte știm noi, nu există un buric exterior al corpului omenesc”.
Iar “profesorul doctor geolog – Eusebiu Apetrei” intervine și spune:
“Temenul de buric al Terrei, planetă pe care trăim și astăzi, nu doar că nu este recunoscut de înaltul for al geologilor din România, dar nici de întreaga omenire”.
“În concluzie, cei doi termeni nu pot coexista din punct de vedere științific, de aceea nu vă putem atesta ca fiind buricul pământului“, mai spune “expertul în geologie”.
“Experții” au apărut din senin în biroul tânăr publicitar, care pe tot parcursul pledoariei absurde a celor doi nu face altceva decât să îi asculte consternat.
Marco Cremona (Y&R Moscova), președintele ADC*RO Awards 2013
Marco Cremona, Executive Creative Director – Y&R Moscova, va conduce juriul ADC*RO Awards 2013.
Marco Cremona a lucrat pentru unele dintre cele mai importante agenții și rețele de publicitate din lume, de la Leo Burnett, Lowe, McCann sau Y&R și are în portofoliu multe premii prestigioase: Cannes, Clio, Epica, Eurobest, NY Festival sau LIA. @N