Comisarii OPC Iași au amendat magazinul Mr. Bricolage cu 4.000 lei după ce a livrat cu întârziere o canapea unui client.
Reprezentanţii magazinului şi-au recunoscut eroarea. „Ca urmare a unei reclamaţii din partea unui consumator care a reclamat nerespectarea termenului de livrare a unui produs comandat pe site-ul Mr. Bricolage, am constatat comportamentul incorect faţă de consumator. Produsul fusese comandat online pe data de 12.10.2013, însă a fost livrat abia pe data de 19.10.2013, după multe insistenţe din partea persoanei respective, deşi conform informaţiilor disponibile pe site-ul operatorului economic livrarea trebuia făcută în 24 de ore”, a declarat Marian Grigoraş, comisar şef al Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorului.
În cadrul aceluiași control, comisarii au verificat şi site-ul operatorului economic, unde au constatat că sunt încălcate prevederile legale referitoare la comerţul la distanţă. Ei au considerat că de pe site lipsesc informaţiile esenţiale privind produsele prezentate, astfel că au mai aplicat o amendă de 2.000 lei. Comisarii OPC Iași au amendat magazinul Mr. Bricolage cu 4.000 lei după ce a livrat cu întârziere o canapea unui client.
Reprezentanţii magazinului şi-au recunoscut eroarea. „Ca urmare a unei reclamaţii din partea unui consumator care a reclamat nerespectarea termenului de livrare a unui produs comandat pe site-ul Mr. Bricolage, am constatat comportamentul incorect faţă de consumator. Produsul fusese comandat online pe data de 12.10.2013, însă a fost livrat abia pe data de 19.10.2013, după multe insistenţe din partea persoanei respective, deşi conform informaţiilor disponibile pe site-ul operatorului economic livrarea trebuia făcută în 24 de ore”, a declarat Marian Grigoraş, comisar şef al Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorului.
În cadrul aceluiași control, comisa